Sunday, April 11, 2010

Spring!





Het is nog best fris buiten, maar de lente is toch echt in aantocht! Omdat ik na deze ijskoude en eindeloze winter zoveel zin heb in een lekker zonnetje heb ik mijn gieter vast opgefleurd. Hopelijk kan ik snel de stokrozen voor mijn huis weer water geven. Mijn gieter is er in elk geval klaar voor!

It's a bit chilly outside, but spring is really coming! Because I'm really looking forward to the sun after a long and cold winter I decided to cheer up my watering can. I hope to be able to water the flowers in front of my house. My watering can is ready for it!

4 comments:

  1. Doordat je reageerde op mijn flickr-pagina kom ik hier terecht... Leuke site, en een geweldige gieter!

    ReplyDelete
  2. Hoi Mira,

    Bedankt voor de complimenten! Ik ga zo jouw site eens even bekijken.

    Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete