Monday, December 20, 2010

Gift Tags












Dit weekend heb ik een paar handschoenen afgemaakt. Ze zijn op bestelling gemaakt voor een vriendinnetje van mijn nichtje, en bij een bestelling hoort natuurlijk een 'gift tag'. Nu vond ik onlangs een hele mooie stempel van een hartje. Dat past natuurlijk heel erg goed bij het logo van mijn blog, dus ik bestelde er meteen een. Ook op zoek naar een mooie stempel? Kijk dan eens in de webshop van Psikhouvanjou.

This weekend I finished a pair of mittens. They were ordered by a friend of my niece, and I think every order has to go with a gift tag attached to it. Just recently I found this stamp of a little heart. That goes very well with my blog logo, so I ordered one immediately. Are you looking for a nice stamp as well? Then visit the webshop Psikhouvanjou.


10 comments:

  1. Prachtige handschoenen!
    Ja dat is een superleuke site!

    ReplyDelete
  2. Beautiful. I love those mittens. x

    ReplyDelete
  3. Very lovely mittens and tag!

    ReplyDelete
  4. dat geeft extra waarde aan de mooie handschoenen.
    en succes met je webshop!

    ReplyDelete
  5. Prachtig die rode wanten.

    Groetjes ilonka

    ReplyDelete
  6. Pip zal er vast blij mee zijn! En wat een leuke gift tag. Dankjewel!

    ReplyDelete
  7. Waanzinnige wanten! Helemaal gaaf!
    Fijne kerstdagen.

    ReplyDelete