Tuesday, January 17, 2012

Giveaway!


















En zoals beloofd hier de tweede Giveaway met een splinternieuw boek: Bloemen Breien! Er staan echt hele mooie patronen in, dus als je kunt breien dan moet je dit boek zeker op de boekenplank hebben. Meedoen kan door uiterlijk op vrijdag 20 januari a.s. een reactie achter te laten op dit bericht. Ik zal de winnaar bekend maken op het moment dat Link Your Stuff begint. Het boek is overigens in het Nederlands geschreven.

And as promised here the second Giveaway with a brand new book: Knitting Flowers! The patterns in this book are very pretty, so if you can knit you really should have this book on your bookshelf. To enter this Giveaway, just leave a comment on this post on Friday the 20th of January at the latest. I will announce the winner as soon as Link Your Stuff starts. Just keep in mind that the book is written in Dutch.

77 comments:

  1. Dat lijkt me een leuk boek, en die had ik nog niet :-)
    "Blij dat ik bloemen brei....."

    ReplyDelete
  2. Bloemen breien lijkt me moeilijker dan bloemen haken. Maar ik wil het graag proberen!

    ReplyDelete
  3. Bloemen haken? Al eerder gedaan.
    Bloemen breien? Nog nooit gedaan!!!
    DAT lijkt me nog eens een echte uitdaging .
    Daarom zou ik dit boek heeeeel graag winnen
    Grtjs

    ReplyDelete
  4. leuk zeg, ook ik heb nog nooit bloemen gebreid. Superleuke uitdagen en mooi boek om te winnen.

    ReplyDelete
  5. Bloemen breien? Geweldig idee, na de lol van het kerstballen breien, brei ik werkelijk ALLES!

    ReplyDelete
  6. Wat een leuk boek lijkt me dat. Heel iets anders dan mijn gebreide
    engeltjes! Nooit te oud om iets nieuws te proberen.

    Francien

    ReplyDelete
  7. Mooi boekje. heb het al eerder doorgekeken. Ook goede beschrijving, lijkt mij. ik dacht eerst: bloemen HAKEN....maar het is BREIEN!
    HEEL IETS ANDERS. Leuk!!! greetz.

    ReplyDelete
  8. Ik doe heel graag mee aan je leuke give away!

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke give-away daar wil ik wel een kansje op wagen.
    En idd het lijkt me ook leuk om ze eens te gaan breien.

    Groetjes Ilonka

    ReplyDelete
  10. Super leuk!! Ik doe mee!

    ReplyDelete
  11. Wat een gave give away. Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  12. Oh wat leuk! Ik brei liever dan ik haak, dus dit lijkt me helemaal super!

    ReplyDelete
  13. Ik doe graag mee! Volgende maand starten wij van Urban knitting Leiden met ons project 'Leiden Bloeit'! Het zou geweldig zijn hier wat mooie patronen uit te voeren! Ik ga heel hard duimen!

    ReplyDelete
  14. O,super leuk, ik doe graag mee!!

    ReplyDelete
  15. geweldig,ik doe meteen mee,groetjes irena

    ReplyDelete
  16. Wat een gaaf give away . Ik doe heel graag mee.
    Groetjes joke

    ReplyDelete
  17. Wauw wat leuk, doe graag mee.. :-)

    ReplyDelete
  18. Ik doe ook graag mee!!!! Zou heel wat van mijn haakwerkjes opfleuren!!

    ReplyDelete
  19. Leuke give -away! Dank je wel! Ik zou heel graag meedoen.
    Groetjes,
    Linda

    ReplyDelete
  20. Ik doe graag mee. Niet voor mezelf, maar voor m'n schoonmoeder. Ze breit regelmatig truitjes voor m'n dochter, misschien kan ik haar een plezier doen met dit boek!

    Groetjes,
    Andina

    ReplyDelete
  21. Wat lief dat je dat weggeeft. Ik kan alleen niet breien....haha. Ik laat het aan mij voorbij gaan, maar wilde toch even reageren. Dààg!

    ReplyDelete
  22. Precies wat ik graag wil en dus doe ook ik graag mee in de give-away.

    ReplyDelete
  23. Heey Annemarie, nou bloemen haken doe ik al zoveel, misschien nieuwe inspiratie opdoen en nu ook bloemen gaan breien, lijkt me wel leuk om te gaan doen, weer s ff wat anders........succes met de give-away!!!

    ReplyDelete
  24. Wauw wat een BOEK! Doe graag mee met de give-away, leuk idee, de give-away! Ik ga hem denk ik ook maar eens doen op mijn blog!

    ReplyDelete
  25. Leuk! Ik kende het nog niet. Het zou zeker niet misstaan tussen mijn handwerkboeken dus ik doe mee!

    ReplyDelete
  26. Bloemen haken dat doe en kan ik al .... maar bloemen breien? Geen idee of dat gaat lukken. Zo die je maar, ik heb het boek dus hard nodig hihihihi en doe graag mee!!!

    Liefs Moos

    ReplyDelete
  27. O, wat een leuk boek! Daar ga ik voor meedingen, ik voel de ideetjes al opkomen wat ik daar wel niet allemaal mee kan gaan doen, lijkt me zó leuk!

    Yvonne

    ReplyDelete
  28. Het lijkt me een prachtig boek dus ik doe graag mee, groetjes Roos.

    ReplyDelete
  29. Ik brei van alles maar bloemen heb ik nog nooit gedaan , lijkt me heel erg leuk om te doen , en wie weet staat er over een tijdje dit mooie boek wel op mijn nieuwe boekenplank !! Of doet mijn meisjesnaam een keertje eer aan

    Rian Braal Geluk

    ReplyDelete
  30. Leuk, ik ben dol op breien.
    Bloemen breien daar ben ik heel benieuwd naar.
    Ik doe graag mee.

    Gr Fenna.

    ReplyDelete
  31. Ik heb al een gans boek over bloemen haken, maar breien, dat wil ik ook wel eens proberen! En bloemen heb je nooit genoeg hé, dus ja, ik doe graag mee!!

    ReplyDelete
  32. Ik doe ook graag mee, je hebt tenslotte nooit genoeg
    boeken toch....

    Groetjes Ymie

    ReplyDelete
  33. Natuurlijk doe ik graag mee, lijkt mij een leuk boek

    Liefs Jann

    ReplyDelete
  34. Die wil ik voor mijn verjaardag best graag winnen :-).

    ReplyDelete
  35. Ik heb het boek 100 bloemen om te haken en te breien, een erg leuk boek. Als dit een leuke aanvulling is...doe ik graag mee^_^

    Groetjes,
    Grietje

    ReplyDelete
  36. Wow, dat ziet er vrolijk uit! Laat het gebreide voorjaar maar beginnen... Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  37. Nou zeg wat leuk!
    Ook ik doe graag mee. Ben nog een ster in breien maar met dit boek moet het vast goed komen.

    ReplyDelete
  38. Ik heb wel gehoord over dit boek maar heb het niet, lijkt me erg leuk!! Dus ik doe mee..

    ReplyDelete
  39. wat een leuk boek. Ik loot graag mee. Ik ben op het moment weer flink aan het breien, dus dit komt goed van pas.

    ReplyDelete
  40. Wat een leuke give away Annemarie! Ik loot graag mee.

    ReplyDelete
  41. Ooooh, Annemarie da's een leuk boek ! Daar zou ik heel graag een gokje voor willen wagen !

    Groetjes,

    Caroline :-)

    ReplyDelete
  42. Un buen regalo seguro para quien lo reciba,todo los que sea tejer es un arte,me encanta.Un besazo

    ReplyDelete
  43. Héé, dat boek ken ik nog niet, hier doe ik graag aan mee, wie weet, ben ik de gelukkige!

    ReplyDelete
  44. Ahhh wat lief! Ben sinds kort ook bezig met breien en ik moet zeggen dat ik het nog niet heel goed kan maar al wel verslaafd ben :) Dus I'm in!! :D

    Groetjes Daphne

    ReplyDelete
  45. wat een leuke give away.
    ik kan wel breien maar het is niet een favo hobby.
    dus ik laat deze aan mij voorbij gaan.
    dan doe ik liever een keer mee waar ik echt wat aan heb.
    suces dames.

    ReplyDelete
  46. Leuk boek, ik doe graag mee.
    groetjes Saskia

    ReplyDelete
  47. wat een leuk boek ik wil graag meedoen om het te winnen
    groetjes Mirjam

    ReplyDelete
  48. Wat een leuk boek. Die ken ik nog niet. Ik doe graag mee.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    ReplyDelete
  49. Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een give away, ik ben nog relatief nieuw in Blogland.. Ik probeer het gewoon, want ik ben gek op bloemen of ik ze nu kan haken of breien!

    ReplyDelete
  50. Wat een leuk en mooi boek lijkt me dit. Ik doe ook heel graag mee met je give away!

    Groetjes, Elizabeth

    ReplyDelete
  51. Wat een leuke give away, super.
    Ik doe graag mee.

    groetjes Rita

    ReplyDelete
  52. Tsjonge jonge jonge, al bijna 60 reacties. Kreeg je van iedereen ook gewoon direct maar een euro :) Uiteraard doe ik mee, ik heb echt nog niet genoeg breiboeken #ahum

    ReplyDelete
  53. Ik heb het boek al op Ravelry gezien en word er BLIJ van. Ik hoop dat ik in de prijzen val!

    ReplyDelete
  54. leuke, give away...ik doe graag mee!!!

    ReplyDelete
  55. Leuke, give away!!! ik doe graag mee!!!

    ReplyDelete
  56. Als beginnend breister enigszins verslaafd aan alle leuke patronen, kabels en andere soorten. Ik leer graag bij en vind je actie erg leuk. Hoop dat ik in de prijzen val!

    ReplyDelete
  57. wat een mooi boek ik zou ook graag mee willen doen

    ReplyDelete
  58. Leuk! Gebreide bloemen!
    Ik wist niet van het bestaan.
    Ben er benieuwd naar. Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  59. Ziet er een heel leuk boek uit! Breien is voorlopig niet mijn sterkste vak, maar wie weet

    ReplyDelete
  60. deze zou ik ook wel graag in mijn boekenkast hebben
    de bloemen zien er super uit...
    wie weet hé, binnenkort mss...
    grtjs anja

    ReplyDelete
  61. lijkt me me n superleuk boek... maar ik heb nog nooit iets gewonnnen maar t spreekword luidt:wie niet waagt wie niet wint....groetjes wilmie

    ReplyDelete
  62. I would like to win this as surprise for one person.Thanks for doing this,sop lovely of you.

    ReplyDelete
  63. Het lijkt mij een fantastisch boek. Dat is graag zou winnen.

    ReplyDelete
  64. Wat ontzettend leuk ,ik zou hem heel graag winnen voor een vriendin die haar rust vind in het breien wat ze zeker kan gebruiken met een zoontje met asperger

    ReplyDelete
  65. Wat ontzettend leuk ,ik zou hem heel graag winnen voor een vriendin die haar rust vind in het breien wat ze zeker kan gebruiken met een zoontje met asperger

    ReplyDelete
  66. En nu doe ik eens mee aan een Give Away. Deze is gewoon superleuk. En weet je wat? Deze gaat naar mijn haak-maatje. Ze is gek van bloemen en sinds kort van haken (heb ik haar geleerd:)

    ReplyDelete
  67. Nog net op de valreep!!! Ja ik doe graag mee!!! Ik ben dol op dit soort boekjes! Dat wordt een kluif met zoveel reacties! Ik geef de moed nooit op, dus wie weet! groetjes Joke

    ReplyDelete
  68. ooooooooooo wat super!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  69. Ow wow, superleuk! Wil ik heel graag hebben, ik doe mee!

    ReplyDelete
  70. op de valreep denk ik... het boek ziet er veelbelovend uit Annemarie! Ik zou het graag winnen ;)

    liefs Maaike

    ReplyDelete
  71. Ik haak altijd bloempjes als versiering voor de pakjes in mijn winkel. Gebreide bloemen zou eens iets nieuws zijn! Groeten, Nancy

    ReplyDelete