Monday, January 2, 2012

New Year Giveaway!



Allereerst iedereen ontzettend bedankt voor de nieuwjaarswensen naar aanleiding van mijn vorige blogbericht! Londen was geweldig en zoals altijd ging de tijd veel te snel. Inmiddels ben ik weer thuis en heb ik wat plaats moeten maken voor een paar nieuwe boeken die ik in Londen kocht. Zo kwam ik er achter dat ik een boek heb liggen wat ik eigenlijk niet meer gebruik. Ik brei tegenwoordig namelijk helemaal niet meer, dus ik denk dat iemand anders die wel breit er veel meer aan heeft. Dus, wil je het boek hierboven graag hebben? Laat dan een reactie achter op dit blogbericht. Reageren kan tot donderdag 5 januari 23.59u :-) Ik heb nog een breiboek liggen wat ik niet meer gebruik, dat ga ik binnenkort weggeven dus hou mijn blog in de gaten als je dat niet wilt missen!

First of all: thanks a lot for all the New Years wishes that you posted after seeing my previous blogpost! London was great and as allways time went by way too fast. We arrived home again today, and I had to make some room for a few new books I bought in London. That's how I found out that I had a book on my bookshelf that I don't use anymore because I haven't knitted in ages. So I think it might be far more useful for somebody who does knit. So, do you want to have the book above? Then leave a comment on this blogpost. You can leave a comment until Thursday the 5th of Januari 23.59hrs :-)
I have another knitting book that I don't use, so I'll be giving that away pretty soon too so keep an eye on my blog if you don't want to miss that!
p.s. My English readers are welcome to participate, but please mind that the book is written in Dutch!

47 comments:

  1. It looks great!
    Wish I could read Dutch....

    Happy New Year!

    ReplyDelete
  2. Oooooh, ik begin net met breien en denk dat ik hier hele leuke ideetjes op kan doen! Ik wil dus heel graag meedoen met deze give away!

    Gelukkig 2012!

    ReplyDelete
  3. Ziet er geweldig uit! Ik doe graag mee!!!

    ReplyDelete
  4. ik heb mijn docher van 9 net leren breien,dus erg leuk om haar eigen knuffels te laten maken.
    happy 2012

    ReplyDelete
  5. Ooh! this could be great practise for my Dutch!
    Ik heb A2 taal level nu, en moet meer nederlands leren!

    ReplyDelete
  6. ik ben dol op brei, haak en kookboeken, er is altijd plaats voor eentje meer, ik doe dus graag mee. Dank je!!!

    ReplyDelete
  7. Hier ook al eentje die elke avond zit te breien...

    ReplyDelete
  8. Ik hou ook van breien en zou het boek graag ontvangen!

    ReplyDelete
  9. Hallo AnneMarie, ik houd me graag aanbevolen voor dit boek. Mijn tante is een vervent breister en ik kan een enorm plezier met dit boek doen. Ik weet zeker dat ze dit nog niet heeft! Ik wil haar dit cadeau doen; ze staat altijd voor me klaar met mijn vragen of gewoon een lekkere bak koffie om bij te kletsen! Zulk een klein en lief gebaar zal ze enorm waarderen...
    Fijne dag, groetjes

    ReplyDelete
  10. Wat een leuk boek, ik hou mij aanbevolen. Mijn dochter van 8 begint ook net een beetje te breien dus wie weet zijn het voor haar ook leuke patroontjes om te maken.

    groetjes Diane

    ReplyDelete
  11. Wat 'n leuk boek!! En erg handig voor het Poekie Project!!

    Saskia & Poekie :)

    ReplyDelete
  12. Lovely giveaway... wish I can read Dutch.

    Happy New Year!!

    ReplyDelete
  13. Altijd leuk,had mijzelf net voor genomen om in plaats van de haaknaald ook weer eens de breipennen ter hand te nemen dus ik doe graag mee!!!

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke give away!
    Ik mag graag haken maar breien is toch wel mijn ding. Heb ook al heel wat knuffels gebreid, maar dit boek ken ik niet. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  15. dat ziet er een heel leuk boek uit..en hier lopen twee meiden rond die wel eens jaloers zijn op de mama dat ze zo'n mooie boeken heeft...wie weet binnenkort op hun plank?? :)

    ReplyDelete
  16. Hola. Me gustaría participar en el sorteo.
    Un saludo y feliz año nuevo.
    Susana.

    ReplyDelete
  17. hoi, ik doe mee!
    lijkt me een leuk boek, ook voor dochterlief.
    En vooral die tekkels voorop gaan we dan zeker breien.
    Groetjes, mathilde

    ReplyDelete
  18. Wat leuk ,ben op zoek naar een patroon voor een knuffel( komt dat goed uit ) ) te breien doe dus graag mee.

    ReplyDelete
  19. Ik hoor hier "mam mag ik ook meedoen"
    Dus hierbij wil mijn dochter van 10 graag ook kans maken op dit leuke boekje
    Groetjes Antje

    ReplyDelete
  20. Met dat boekje stond ik laatst in mijn handen. Toen toch niet gekocht.. Er staan erg leuke dingen in!

    ReplyDelete
  21. Hallo Annemarie,

    Net het breien weer opgepakt. Dus een boek met patronen is welkom. Zeker als er van die leuke knuffels instaan!
    Nog de beste wensen.
    Groetjes Sharon

    ReplyDelete
  22. Hallo Annemarie,
    Allereerst ook voor jou een heel goed 2012 gewenst.
    En natuurlijk wil ik graag meeloten voor dat boek, want het lijkt mij erg leuk.
    Groetjes, Ria.

    ReplyDelete
  23. Ahh leuk boek! Een voornemen van mij was om te leren breien. En jeeeej het is gelukt! M'n eerste gebreide col is af. Super leuk en ben nu ongeveer verslaafd aan breien :) Dus ik doe mee :D

    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Groetjes!!!!

    ReplyDelete
  24. Ooh wat een leuk boek! Daar wil ik wel een kansje voor wagen!

    Groetjes Tessa

    ReplyDelete
  25. Erg leuk Annemarie! Ik heb gisteravond voor het eerst weer eens gebreid, op satéprikkers nogwel (een sjaaltje voor een gehaakt knuffelbeestje). Grappig dat de pennen automatisch doen wat ze moeten doen (heb het dus niet verleerd). Vooral bij de aanblik van de hondjes voorop het boekje begint het bij mij alweer te borrelen, dus ik waag ook een gokje.

    ReplyDelete
  26. leuk!!! ik waag toch een kansje want ik wil graag naast het haken ook eens knuffels breien (ik wil er voor Poekie een paar breien) maar ik ben er niet zo vaardig in als in dat haken dus zo een boekje zou goed van pas komen!!!
    ik zet trouwens een linkje op mijn give-away pagina!

    ReplyDelete
  27. Wat een leuk boek! Lijkt me best leuk om weer eens een knuffel of zo te breien...

    ReplyDelete
  28. leuk leuk leuk, ik waag graag een kansje. Heb nl pas mijn breinaalden eens uit het stof getrokken maar nog geen idee wat te gaan maken ;)

    Natuurlijk ook nog de beste wensen voor 2012!

    groetjes,

    ReplyDelete
  29. Ik waag graag mijn kans, want ik hoop tante te worden in 2012. Met dit boek, zou ik een heel toffe tante kunnen worden...

    ReplyDelete
  30. Ohh wat een leuk boek en breien doe ik nog steeds graag, dus ik wil wel een kansje wagen. lijkt me leuk om er wat uit te maken

    grtjs Petra

    ReplyDelete
  31. Wat een leuk boekje is dat zeg. Staat trouwens ook op mijn verlanglijstje, maar daar staat ook al zo veel op he. Dus ik waag mijn kans hier maar eens. Wie weet, voor mijn verjaardag , 10 januari wordt ik 50. Joepie, ik kijk er echt naar uit.
    Dus duimen maar

    ReplyDelete
  32. Ik wou je nog eventjes een heel fijn creatief 2012 wensen, dat was ik nog vergeten. Sorry. En o ja, ik heb een mailtje gezonden voor wat meer info over dat poekie initiatief. Daar wil ik ook heel graag aan mee helpen. Kanker is zo'n vieze ziekte, ik kan er van mee spreken, maag en darmkanker. Dus als volwassenen is het al geen lachertje en heb je veel vragen, dus wat moet dat dan niet zijn voor kinderen. Meestal wordt er dan nog het meest aan baby'tjes en jonge kinderen gedacht, maar wat moet het dan niet zijn voor pubers. Dus als jij misschien een idee'tje hebt voor pubers, graag, ik denk dat je heel veel knuffels zal ontvangen dus ik zou heel graag iets maken gericht naar pubers toe.

    ReplyDelete
  33. Wat een leuke giveaway!
    Ik hou erg van breien en doe dus graag mee!
    Kan hem, als ik zou winnen, mooi gebruiken voor het Poekieproject!
    Succes met je superleuke blog!
    groetjes, Maaike

    ReplyDelete
  34. Hoi Annemarie, ik heb je blog nog maar kort leren kennen. Het is 20 jaat geleden dat ik breide maar ik wil het dolgraag terug doen. Hopelijk maak ik kans op je breiboek!
    Proficiat voor je blog en doe zeker zo verder!

    Marijke

    ReplyDelete
  35. Hallo Annemarie,

    Ik vind het een heel leuk initiatief.
    Dankzij jou ben ik terug granny squares beginnen haken, dus dat boek kan me alleen maar nog meer inspireren.
    Groetjes,

    Margot

    ReplyDelete
  36. Hoi Annemarie,

    Da's een leuk en lief idee ! Ik zou heeeeeeeel graag in de hoge hoed willen om mee te loten !

    Groetjes,

    Caroline :-)

    ReplyDelete
  37. Happy New Year!!!This is so lovely giveaway,cute book too.If I do win it have someone to give it =p)

    ReplyDelete
  38. Wat een leuke blog heb je zeg met allemaal leuke patroontjes ;-) bedankt!

    ReplyDelete
  39. Voor jou ook de beste wensen Annemarie en een blijvend succes met je geweldige blog wens ik je toe, deze keer niet stemmen maar meedoen met dit leuke breiboek

    Liefs Jann

    ReplyDelete
  40. Hallo,

    Ik wil meedoen aan deze Give Away.

    Ik wens iedereen ook een gezond en creatief 2012 toe.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ook voor jou de beste wensen! wij waren ook in London, tussen kerst en nieuw. Wat is dat toch een fantastische stad! Ik hoop dat we er binnenkort nog eens naartoe kunnen. Jij? Uiteraard wil ik graag deelnemen aan deze give away.

    ReplyDelete
  42. Op de valreep doe ik heel graag mee! Zet vlug nog een linkje op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  43. Voor jou en je familie ook de beste wensen.
    En wat een leuke give away, ik wil graag meedoen.

    ReplyDelete
  44. Ik heb het boek al, dus ik doe niet mee aan je give away. Maar wou wel meegeven dat het idd een leuk boekje is ;-)

    ReplyDelete
  45. Op de valreep, ik wil nog graag meedoen!

    En gelukkig nieuwjaar.

    ReplyDelete