Sunday, June 23, 2013

Create 'n Date: the pictures!







































Ze zijn er! De foto's van Create 'n Date. Hierboven en hieronder zien jullie slechts een gedeelte, want niet alles past op mijn blog. Wil je rustig alle foto's doorkijken? Klik dan hier en bekijk de speciale Flickr-fotoset die ik maakte. Wat was het een geweldige ochtend en wat is het leuk om de foto's terug te zien. Ik hoop dat jullie er net zo van (na)genieten als ik! De foto's zijn gemaakt door Yasmijn Tan, een geweldig fotograaf. Je kunt haar website hier vinden.
Nog even langs bij de andere blogs van de Create 'n Date dames? Klik hier voor de blog van Maaike, klik hier voor de blog van Claire en klik hier voor de blog van Saskia. Meer over Create 'n Date lees je hier, hier en hier.

They are finished! The pictures of Create 'n Date. You can see only a part of the pictures above and below this post, because not all pictures fit on my blog. Do you want to see the pictures one by one? Click here and check out the Flickr-fotoset I made.
It has been such a fabulous morning and it's so much fun to see the pictures. I hope you'll enjoy them just as much as I do. The pictures were made by Yasmijn Tan, a fabulous photographer. You can find her website here.

Do you want to visit the other blogs of the Create 'n Date ladies? Click here for the blog of Maaike, click here for the blog of Claire and click here for the blog of Saskia. More about Create 'n Date is here, here and here.








































10 comments:

  1. Mooie foto's en als ik ze zo zie baal ik er nog steeds van dat ik niet kon. Ik hoop dan ook dat het nog een keer georganiseerd wordt en dan ben ik erbij!

    Groetjes Femke

    ReplyDelete
  2. wat een heerlijke foto's de gezelligheid straalt er vanaf

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  3. Wat leuk om de foto's te zien. Het geeft een goed beeld van hoe Create 'n Date was: heel gezellig!
    Groetjes, Nathaly

    ReplyDelete
  4. Aah wat 'n lekker dag julle gehad!

    ReplyDelete
  5. Wat heerlijk om nog even na te genieten zo. Het was echt een super leuke dag. Voor herhaling vatbaar!!
    Groetjes, Esther

    ReplyDelete
  6. Wat was het LEUK !! Dat is het eerste wat in mij opkomt als ik deze prachtige foto's zie, en dan bedoel ik niet alleen het heerlijke eten, het zalige weer ( wow wat hebben wij geboft!) maar vooral de leuke mensen,fijne haakwerkjes en de heerlijke sfeer!! XMir

    ReplyDelete
  7. Wat een vrolijkheid. Je kunt zien dat iedereen een geweldige dag had. Zo jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar wie weet... een volgende keer.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  8. great pics!! i love to be so close to you♥♥♥
    xo, martina♥

    ReplyDelete
  9. Wat ontzettend leuk. Jammer dat ik niet kon, maar ik hoop dat er een volgende keer komt waar ik ook bij kan zijn ;)

    ReplyDelete